kry.

Har piggnat till efter förra veckans illamående med kräkningar. Nu känner jag mig mest väldigt trött..
Helgen har varit händelserik.. hahahha.

I lördags lånade vi Mr Tonys bil och åkte till Tranås för att hämta badkaret. Nog att vi har en hyffsat stor bil själva, men i en Saab 9-5 "följer inte rutan med, när man öppnar bagagen" (konstig förklaring, men ni som vet hur det ser ut, ni fattar) så i våran bil hade inte badkaret gått in på höjden, därav vi fick låna Tonys kära bil.
Dock blir man lite nervös när man kör den och det lyser en lampa "check engine" hela tiden, men äsch.. det är ingen fara säger Mr T.

Kom till Tranås, köpte badkaret, in med det i bilen och kör vidare hem mot Barnarp, bär upp det för trappan, in i badrummet.. allt gick som på en dans, inga problem.
Åkte vidare till Coop Bygg för att köpa nytt avloppsrör, sågar av det, och sätter det på plats.. sen fick jag den stora äran att städa o skrubba badkaret innan det skulle invigas. =)
Det är först när man ligger i ett upptappat varmt bad med badskum, badsalt och sin partner som man inser hur jävla gött det är!!!
Efter badet blev det melodifestivalen, delfinal 4. Totalt värdelöst denna veckan!! Kan inte påstå att det var en enda låt som jag verkligen tyckte skulle gå till Globen. Uscha.
Så det är nästa vecka jag kommer tokrösta, då det är andra chansen, våran telefonräkning kommer stiga, men vem bryr sig? huvudsaken är att Lili o Sussie kommer till Globen! Så är det bara! =P

Söndagen bestod av en av våra bästa dagar.. uppdatering kommer att komma...... senare.

Kommentarer
Postat av: anna

nej fyfan.. inte lätt. det går ju inte direkt att trolla fram ett jobb.. suck!!

låter gött med nytt badkar! du är händig. ;)

2009-03-03 @ 13:03:40
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: anna

Fast blir det en jävligt het sommar kan det säkert vara gött att lägga sig i ett kallt bad.. :) Klart jag kommer och badar med dig! ;) Hehe. Jamen.. händig som fixar med badkar och rör och grejjer.. Sånt där kan jag verkligen inte!!

2009-03-04 @ 09:22:14
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0