fredag.

Då var det fredag och jag har faktiskt tagit semester idag.. =) Hade först tänkt att kompa vid 17tiden eller nåt men äh.. tog hela dan istället.
Måste iväg till a6 o köpa smink..slut, sen spinner jag vidare till Grolls och hämtar ut ett par nya arbetsskor.. och sen måste det handlas mat.. plus ingredienser till bullbaket imorrn.
Ikväll ska vi iväg på en liten grej, vart tilsammans i 3 år idag så tänkte vi skulle göra nåt .. inget märkvärdigt kan jag inte påstå, men kan heller inte skriva ut här då personen i fråga kan läsa ! =P

Lördag ska jag ju som sagt baka bullar.. kanske kommer Josse o Angelica en sväng på e.m.
Måste fortsätta greja i tvättstugan oxå.. det ska upp skenor på väggen och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0