Elsa.Earth Hour.Mormor 92.

Det har flyttat in en Elsa.
Ni som känner mig och Nettan blir nog inte så förvånade över att vi har utökat djur-skaran med en liten hamster.
Hon är nu 6veckor, förbannat söt och bara ja, nä, hon bara är så jävla söt! .. kunde inte motstå henne i djuraffären. hahaha.



******
I lördags var det Earth Hour mellan 20.30 -> 21.30, min kära sambo tyckte väl det var sådär kul att vi skulle släcka ner och till "vilken nytta" .. men kan man göra nåt så gör man det! Vi passade på att ta ett bad i badkaret med tända ljus.. och när Nettan fick dricka lite rödvin till så blev hon ganska nöjd ändå! =D Man får locka dom små barnen ....
Pyramiderna i Egypten, Colosseum, Eiffeltornet o Big Ben är några av världens stora byggnader som slocknade..
Mäktigt när man ser de stora byggnaderna slockna, kolla här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4762617.ab?service=galleryFlash


******

Igår fyllde min älskade mormor ♥ 92år! Jädra krutkärring! Still going strong!!
Jag, Nettan o mamma var där och fikade lite vid 15 tiden.. mysigt!


******

Beslutet är taget..

Kommentarer
Postat av: Anna

två sötingar i samma blogg! :D

2009-03-30 @ 21:00:01
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: tess

ja visst är det :)

2009-03-31 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0