dagen efter igår.

Dagens "inget märkvärdigt" var bio kl 21.. och självklart män som hatar kvinnor. Denna film måste ses! På bio. Den var massa bra och all credit till Noomi Rapace, trodde inte hon kunde spela den rollen så bra som hon gjorde.
Det är nog bra om man inte har läst böckerna precis inpå bio-besöket, för mycket i boken är ju inte med i filmen, men en bok måste alltid skrivas mer detaljerat.

Av min kära sambo fick jag U2's nya skiva "no line on the horizon" wiiiiiiie!!
Har inte hunnit lyssna än *skam* men ska försöka ta mig tid till detta imorgon för idag är det fullspäckat schema.

Alldeles strax kommer Josse o Angelica med sina små kryp och fikar lite.. var föör längesen.
Vid 15.30 är det hockey.. kvartsfinal 2..mot Timrå.. vilket vi lätt vinner.
Och sen är det ju andra chansen då Lili o Sussie kniper en av finalplatserna i Globen.. inget att diskutera.






Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vill med se den filmen verkar kanon. Ja du fick rätt om hockeyn VI förnedrade Timrå men tyvärr fick du fel om L&S, tror du jag röstade som en tok på Af Ugglas eller? Såååå jäääävla bra..hahaha "blink"

2009-03-08 @ 19:41:21
URL: http://freddie80.blogg.se/
Postat av: Nettan

Den va superbra!!

2009-03-09 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0