vet inte vad jag ska ha för rubrik.

I alla fall.. så den senaste arbetsintervjun jag var på gällde oxå personlig assistent, åt en äldre herre som i stort sett är självgående.. det kändes jättebra när jag var där.. han o hans assistent drog "hans version" av livet o varför dom söker personal.. sen fick jag dra min livshistoria =) det kändes skitbra o han var en rolig prick..
Både jag o herrn skulle fundera tills dagen efter just för att känna på läget lite och vad vi tyckte om varann.. redan när jag åkte därifrån hade jag bestämt mig för att tacka ja, och var inte speciellt nervös för att han inte skulle "gilla mig"
.. inte för att jag har nåt överdrivet bra självförtroende, det kändes bara "rätt" !

När jag ringde sen o tackade ja, så var det ömsesidigt. GÖTT!
Så igår var första dagen brevid.. torsdag kommer vara dag 2 brevid.. sen jobbar jag midsommar afton på dagen och sen midsommardagens natt själv.. det kommer gå prima! =P

Annars i midsommar ska våran kära granne G komma hit o vi ska äta sill o umgås..blir väl en o en annan öl oxå.. jag slutar ju 15 från jobbet så det blir inga problemas...

Vad händer hos dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du redan kommit igång o jobba och att du trivs med det :) Hos mig händer samma som hos dig på midsommar förutom att jag inte jobbar på dagen :P

Puss

2009-06-17 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0