lata dagar..

det har inte varit något jobb för mig varken förra veckan eller hittills denna veckan..
visst, jag har fullt upp ändå =)

I lördags var det mys med familjen.. var ju på våffelcafé i Grovare, perfekt väder och vad mycket folk det strömmade till under dagen.. mysigt var det iaf och äntligen fick jag träffa mina små troll som jag inte kan få nog av!! Precis som det brukar! =) Efter några timmar där blev vi bjuda till syrran på grillkväll, så hela eftermiddagen och kvällen tillbringades i familjens närhet! Helt underbart!!

Söndagen bjöd på bilbingo med mamma, och gissa.. nettan vann.. dock bara 100kr för andra jävlar tutar samtidigt så det blev delning på vinsten.. synd. Men vi fick sätta på bilen några gånger i alla fall så vi var nära flera ggr.. nästa söndag är det säsongsavslutning och hela 15.000kr i potten.. detta kan man ju inte missa!!

Annars är det projekt trädgården och lata dagar som gäller..


lata dagar på altanen..


mys att vara ute o springa i gräset..


Perfekt ställe att spana på fåglar på..


våffelcafé..


Alla tittar bort för att slippa vara med.. dock inte Emma =)


Mamma ville kolla in i kameran iaf..


Söta mormor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0