it's damn hot.

man kan då inte annat än att säga att sommarn har kommit!! Gud vad det är varmt! och så kommer det små pisseskvättar med regn.. men inte svalkar det nåt inte.. men nästa vecka skulle det bli lite sämre väder så då kanske man hinner samla krafterna ..

vi har iaf börjat på andra sidan av gräsmattan oxå.. lite mer jord på den sidan som måste bort bara så det tar nog lite längre tid.. men det blir skitbra när det väl är klart.. garanterat!!

Imorrn är det sociala klubben som gäller =) Ska med syrran o hennes familj o pap o ulla till ett nystartat våffelkafe i mina hemtrakter.. där ska det vräkas våfflor och umgås.. saknar syskonbarnen så jag tror jag blir knäpp. Ska pussa sönder dom totalt!!! Mina gostroll!!

Söndag blir det nog bil-bingo! =D och eventuellt jobb på natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0