jävla möss.

detta drama började i tisdags på e.m då nettis går ut i förrådet o skulle hämta nåt.. kommer in o säger att det är söndergnagt på lite påsar där ute plus att det är råttskit på golvet!!
Snacka om att man blir förbannad! Vi har massvis med saker där ute som INTE får gnagas på...men iof.. har man fågelfrön, kanin-pellets o lite smått o gott så klart det lockar till sig möss, men vart ska man ha det då???

Allt i "mat-väg" är flyttat på o första råttfällan sattes ut i tiskväll.. på onsdan sitter den första musen fast! *gött* o jag hade förhoppning på att det inte var någon mer men laddade fällan ändå... o vips.. ja, imorse.. då sitter det en jävel till i fällan! Måste väl tillägga att jag H A T A R dessa djur o får lite smått panik när jag inser att det är jag som måste ta bort den döda musen från fällan o gå iväg o slänga den i skogen o ladda med ny ost!

Jag löste detta med gråten i halsen o paniken på högvarv! Måste ju tänka på min image! =D

Nu är fällan tömd o laddad igen.. förhoppningsvis är det ingen mer.. men det kan även vara massvis kvar.. men då blir det anticimex som får kväva dom jävlarna!! döda.döda.döda!

*******************

Igår i reklampausen under bonde söker fru kickade han till rejält så det syntes utanpå magen! ..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag är mycket stolt över min kära flickvän som vågade ta bort den andra musen o ladda fällan igen!! ;)



Yes, nu börjar det bli riktigt häftigt med dom små sparkarna!! :D :D

2009-12-10 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0