längesen.

många av er läsare här har säkert inte en aning om hur det varit kalabalik de senaste 6 månaderna i mitt liv..

Jag har sakta men säkert tagit mig ur en 3.5år lång depression vilket jag är jävligt STOLT över.. började ett någorlunda normalt liv igen med att återgå till mitt jobb på IKEA.
Till en början var allt frid o fröjd.. allting började kännas okej...

Dock har min arbetsplats förändrats väldigt mycket sen jag slutade.. det är mer fart o fläkt, mer krav, högre stress..
Detta trodde jag mer berodde på att jag inte är "van" vid att arbeta men att jag sakta men säkert skulle växa in i "det nya"

Tyvärr blev det inte så.. senaste 6månaderna har jag mått skit.. jag har inte kunnat slappna av, ständigt uppjagad och stressad, ständigt "jobbet i huvet" ..men absolut värst har den senaste månaden varit.. fått uppsöka läkare 2gånger pga magsmärtor o kräkningar, har inte fått behålla någon mat, och jag får inte sova.. ena gången konstaterade läkaren magkatarr..andra gången blev det stress-reaktion..

Efter noga diskussioner med familj o sambo så har jag nu tagit beslutet att denna arbetsplats inte är något för mig så jag har valt sluta..uppsägningen är gjord, min sista dag är genomförd.

Jag känner att jag verkligen tagit rätt beslut!!




Kommentarer
Postat av: anna

Du gör rätt! KRAM

2009-04-27 @ 16:48:58
URL: http://annnatropp.blogg,se
Postat av: Nettan

Du gjorde helt rätt älskling!! Vantrivs man med något så mycket i livet så måste man göra något åt det! Puss

2009-04-30 @ 22:11:51
URL: http://domkallarmigtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0