tacos.öl o sing-star.

I fredags var vi bjudna till en arbetskompis till nettan. Det skulle ätas tacos, drickas öl och sjungas singstar. =)
Åkte dit vid 19 tiden.. , va några andra FG-arbetare där och så jag. =)
tjötade lite, drack och började greja med maten.. tacos är really underskattat!!
Sen blev det singstar och både jag och nettis överträffade oss själva.. vi var så jävla bra!! *not* men det var kul.. vilket jag inte trodde det skulle vara.. så nu letar jag febrilt efter singstar till xbox så vi kan göra samma bedrift någon dag. =)
Väl runda under fötterna tog vi bussen hem vid 1 tiden på natta.

Sorry att bilderna inte blev så bra, men med släckt  taklampa kan man inte begära mer.. så det så...

Lördagen var det kräftor med G, plus att hon skulle gratta nettan lite smått.  Blev väl någon öl oxå.. men vi var inte direkt sugna, sen fredagen, blev bara någon till maten! 4kg kräftor på tre personer, det är inte illa pinkat *ler*
G åkte hem sen med sista bussen och vi deckade i sängen.. helt förstörda av trötthet.

Kära Falköping och bilbingon väntade oss i söndags.. vi var betydligt närmare denna gången på de flesta spel, men nära skjuter ingen älg (nu när älgjakten har börjat)

Sen har det börjat jobbas heltid från och med igår.. seeeega 2timmar sådär mellan 21 och 23 kan jag säga.. i alla fall igår.. men allt är ju en vanesak.. medicin fri är jag oxå nu.. *hurra för mig* =P



*Emelie, Jenny*

*Nettan, Emma*

*Jonna tejpar en söndrig gitarr*

                                                           *Jenny läser nåt*

*Singstar Jenny, Ulle*

                                                       *Singstar Emelie*


Singstar Britney: "I must confess, I still believe"....


Singstar Britney: "Give me a siiiiiign, hit me baby"...


"Dont leave me hanging on, like a yoyo..."


ja, kära älskling.. du funderar på?


*Emelie, Jenny, Emma*


*Nettan* (sjunger Hobbastank - The Reason)
mot


*Jenny*


*Nettan o Jenny*
Kommer dock inte ihåg vem som vann, men dom var hesa båda två sen =)


Som vanligt är tjejen som har skrivit bloggen inte med på bilderna...

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Låter som en lyckad kväll jue! Men hade du haft en digitalkamera skulle bilderna varit bättre! :=) Så damma av kameran och börja knäpp lite kort :=) puss på dig

2008-09-02 @ 16:12:36
Postat av: Nettan

Ha ha ha...Ja det måste jag ju säga att jag överträffade mig själv genom att sjunga! O dessutom så gick jag ju in för det ;) Jag förlorade alla gångerna förutom mot dig. Den va en rolig kväll :)

2008-09-02 @ 19:11:07
Postat av: tess

kaxiga norrlänning.. här är det då inga dammiga kameror.. men jag orkar inte släpa med mig digitalkameran överallt.. jag är ingen paparazzi som vissa andra ;)

2008-09-02 @ 23:42:39
Postat av: F R E D R I K

Hahaha! Den var bra! "Orkar inte" släpa med mig.. kom på något bättre, Är den så tung att du inte kan ha den i fickan eller handväskan "om du har någon" Tsssss.... Ha en bra dag puss

2008-09-03 @ 10:02:44
Postat av: tess

om du hade haft lite bättre minne så vet du att det inte var så överdrivet längesen jag slängde upp bilder på den nya kameran här ;) det är väl åldern och pappaskapet så fått dig "grå i huvet" =D



nä, den är inte tung, handväska äger jag ingen, det är väl bara så att jag inte vill glömma eller tappa bort den om den väl hänger med :)



PUSS

2008-09-03 @ 15:16:29
Postat av: F R E D R I K

Tagga ner lite Tess :=) Om DU läste vad jag skrev kanske du inte behövt skriva så mycket text :=)



Citerar mig själv "Så damma av kameran och börja knäpp lite kort :=) puss på dig" Så jag har inte fått dåligt minne av pappaskapet eller åldern :=)

2008-09-03 @ 22:56:43
Postat av: tess

jaja.. tjöta :)

jag SKA ta med kameran nästa gång.. eller så får man tända i taket helt enkelt :D

2008-09-03 @ 23:38:39
URL: http://goto.glocalnet.net/domkallarmigtess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0