ingen rubrik.

Helgen.. röjde i mammas mosters hus.. puh.. hon har flyttat in på hem, så det var dags att börja röja lite i huset. Mamma kan ju inte ta allt själv så det var jag o syrran o nettan. 
Jädrars vad grejer kan man säga.. Hennes liv sen 60-talet, så det var en hel del.. det mesta skulle slängas men även en del skänkas så det var bara att ta i allt och sortera. Tack du som skapade vinyl-handsken säger jag bara! =)
Sammanlagt blev det väl 32 sop-påsar om jag inte minns helt galet ..
Men lite av det roliga var att en arb.kamrat till nettan hade frågat om vi inte kunde samla ihop lite "maskerad-kläder" till hennes barn,  typ hattar, väskor, lustiga kläder och sånt, om det då ändå skulle slängas. Klart vi gjorde det.. haha,så en sop-påse blev det men knasiga kläder med oss hem,  gud vad jag skrattade åt vissa hattar.
Allting gick väl bra fast jag hade ont.

Åkte ut till nettis arb.kamrat med "skiten" på kvällen sen.. det var uppskattat kan jag säga.
Nettan, så som A med familj bor .. så ska vi oxå bo om några år! =P UTE PÅ LANDET!! Det är livet det!

I söndags var em o monika här.. monika börjar bli tjockis =).. eller börjar bli.. hon ska ha barn om drygt 2månader så hon är ganska så stor..en äkta bebismage!

måndagen o tisdagen har jag levt i dvala. Jag fattar inte, haft så ont i magen så jag tror jag dött emellanåt.. det vanliga jävla onda som kommer varje månad... har vart mk värre de senaste månaderna, men jag vet ju att det är så vissa månader så det är bara att ta det för det är.. att kräla på golvet. =(

Igår var det att köra nettan till jobbet, hade bestämt att åka till Tenhult.. fika hos Hanna o Klas kl 11.
Men redan vid 8.30 fick jag åka till FG igen för då hade nettis glömt sin frukost här hemma.. *fniss* så det är tur man bor nära våra jobb =)
Alltid lika roligt, o mysigt hos fam. Finta + dom jädra barnen dom har.. söta som få!! *abstinens* det har ni gjort bra *blink* =D..
Josse o Tyra kom och hälsade på en sväng, söt liten krabat där med!

Idag är det jobb . börjar 14, har möte med f.kassan 14.15, det var ett tag sen nu, mars/april nånting senast..har hänt en hel del må jag säga.. *klappar sig själv på huvet* duktig tjej.





Kommentarer
Postat av: Nettan

Dom är nästan äckligt söta dom där små trollen!! :)

2008-09-18 @ 16:32:33
Postat av: josefine

oj nu har jag suttit och läst en massa och är helt het på att åka till Falköping på bilbingo!! Vill också vinna pengar!!



Det verkar som ni har det bra i jönköping! Har du varit sjukskriven? Ha det så gott!

2008-09-18 @ 23:01:28
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0