Hampus.Morgan.Wängefors

Då har det varit dop för lille Hampus.
Idag i Hakarps kyrka fick han sitt namn. Dopet var kl 17 i Hakarps kyrka. Dopfaddrar var Nettans bror Benny och Idas syster Karin.
Allting gick bra, visst, han var lite grinig i kyrkan , innan han fick vatten på huvet, men det var inte långvarigt.
Var ett par till som döpte sin dotter samtidigt, så två små kottar var det där framme =)

Efteråt var det mat och fika i Hakarps församlingshem.
Jag o Nettan hade lovat att hjälpa till lite, så vi dukade, fyllde på, plockade undan, fram me tårta och dylikt.
Allting var superlyckat!

Så nu är han döpt till Hampus, Morgan, Wängefors.

låt bilderna tala!








Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Mys med Barndop! Så får man ju massa gott fika efter dopet :=)

2008-09-06 @ 22:10:24
URL: http://www.freddie80.blogg,se
Postat av: Nettan

Japp, det där klarade han galant min brorson :) Stolt faster

2008-09-07 @ 10:45:33
Postat av: tess

ja, både fika o mat :P

2008-09-07 @ 18:14:56
Postat av: anna

va duktigt av er att hjälpa till att servera osv.. :P duktiga töser! förresten så kan vi tyvärr inte ses sista helgen i sept, syrran ska flytta då. nåt annat datum vi kan preliminärboka?

2008-09-09 @ 16:27:22
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: anna

hehe, jepp. nu är det dags för flytt igen.. :) tur det, fyra trappor upp är la sådär lyckat. värre än oss ju! nu ska dom bo i fint radhus.. :) tror att det kommer bli toppen, att både magnus och mari kommer att trivas. magnus får bo i stan och mari får lite trädgård som magnus inte behöver bry sig om.. :) avis som faaan blir jag dock! vill också ha radhus. men det kommer när det kommer.



jaoo.. vi är ju lite upptagna. hm, tredje helgen i oktober? :) då har vi nog inget.

2008-09-11 @ 13:46:07
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: anna

alltså, vi var väl 16 personer men det räcker och blir över tycker jag.. :] tur att man inte har kalas varje helg!

jag har inte jobbat än.. men dom ringer nog snart! och fredag har jag redan bokad.. :) sen har jag 4 eller 6 veckor bokade från och med nästa onsdag så det känns bra! ska bli gött att jobba igen :) även om det tar emot lite första dagen.

första helgen är linda i trollhättan.. men jag och vilda är ju antagligen hemma.. :)

det närmar sig ett speciellt datum nu hörru.. :D hur känns det?

Kram!

2008-09-16 @ 12:12:33
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0