besviken.

Ja, jag måste börja med att säga att fan ta er.. jävla svenska människor som inte röstar på Anna Bergendahl så att hon får vara kvar i Idol!! *grrr* .. ut med den där lille spelevinken Johan. Sorry! Mina 12 sms till 72400 räckte tydligen inte.
Men lätt att hon får skivkontrakt ändå.. utan problem, den rösten ger mig rysningar!!! GAH!

***

Annars glider dagarna vidare.. jobb, jobb och jobb känns det som.
Vi har nu fått reda på vilka som blev drabbade av varslet på jobbet. Ingen på GO skift ett blev drabbade.
Men det var ju inte heller så oväntat med tanke på att de som jobbat kortast jobbat i ca 3år på min avdelning.
Men fruktansvärt tråkigt är det ändå.. det är låg stämning och man känner ju dom som måste gå, även om dom inte finns på min avdelning.. Sammanlagt slutade det på 68 personer som går den 1a feb.
Nästa varsel blir väl mindre roligt för även min lilla avdelning.
Det har dock inte sagts nåt om ett nytt varsel men det behöver man ju inte vara ingenjör för att fatta..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Håller med dig om IDOL! Man blir lite trött på alla småbrudar som röstar på Johan, kan inte föräldrarna ge fan i att fylla på deras kontantkort! ARG!



Tråkigt med varsel, av egen erfarenhet så suger det att leta jobb just nu..ingen som vill anställa. Hoppas allt är bra med dig annars...pok

2008-11-23 @ 23:03:43
URL: http://freddie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0