kalas.

det har varit kalas för kära ottopotto, han verkade bli glad för det han fick =)
av syrran fick han en platt-tv som dom ska ha i sovrummet =P det har han tydligen tjatat om länge, men inte fått igenom, men nu vill aldrig barnen se samma som cissi o otto så då får det bli en teve till .. *fniss*
kalaset var mysigt, god mat och dricka.. jaja, det fick bli cola för min del, för jag körde och nettis drack öl och baileys =P det var säkert gott. Ölen iaf.

Veckan för övrigt har varit jobb, grejat i trädgården lite smått oxå.. idag har jag klippt gräset och vattnat och slängt på mera gräsfrön. Det har faktiskt tagit sig riktigt bra på ena sidan på framsidan, men den andra sidan vill sig inte riktigt *grr* solen når liksom inte fram ditt för taket på huset, men skit i det, blir nog bra det oxå!

Annars händer det inte mye.. om 1timma är det schlager, vet inte om jag orkar se hela, men jag måste ju se Charlottes uppträdande iaf.. sen får vi se om jag deckar i soffan eller inte. Är man schlager flata så måste man ju trots allt se eurovision.. så det så!

det skönaste av allt är att det är fredag imorrn och jag slutar 12.30 LOVELY.

that's all.. puss



Kommentarer
Postat av: Anna

det är la bäst att kommentera nu då.. annars blir la du sur. :P klart en schlagerflata måste se eurovision! till och med jag ser ju på det. :D hejja charlotte imorrn nu då, tror hon har goda chanser faktiskt! så det dricks alkohol på era kalas nuförtiden? hehe.. fast det är klart, man fyller ju bara 35 en gång i livet! linda fyller år på tisdag.. då får jag fixa nåt minsann. vet inte riktigt vad bara!

2008-05-23 @ 22:29:34
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0