helg.

då var det redan helg.. känns som veckan har sprungit iväg.. men då har jag iof vart ledig 2dagar oxå =)

Idag är det lördag...vi har varit ute i trädgården hela dagen typ.. rensat ogräs.. lagt ny jord i våra land, sådde även det vi tänkt ha i vårat lilla land.. blev så fint så! .. =P

Var en sväng på djurmagasinet och köpte lite nödvändigt.. vattenberedningsmedel och sånt.. även fiskmat. Sen åkte vi en sväng och handlade mat oxå när vi ändå var ute.. annars har det inte hänt så mycket mer idag.

Imorrn kommer Em & Monilur hit och hälsar på .. dom har inte varit här än. Ska bli mysigt!! Saknar Em massa mycket!! Vi ses aldrig längre =(


Våra djur bara ÄÄÄÄÄLSKAR att vara ute på balkongen.. till och med Lisa stumpan! Hon skuttar runt där ute så fort dörren är öppen. Söta kanin-skit!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

NU ska jag kommentera. ;) jag tycker inte du kommenterar så hiiimla mycket i min blogg heller! Så det så. :P låter så kul med egen trädgård.. avundsjuk är jag!!! :/
vad mysigt med besök av vännerna också. är det bra med dom?

2008-05-04 @ 17:27:25
URL: http://annnatropp.blogg.se
Postat av: Anna

förresten! är det gamla utemöbler eller har ni köpt dom nyss??

2008-05-04 @ 17:27:48
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0