det blev en samsung??

jaha ja.. då har man köpt sig en ny digitalkamera, men till min stora förvåning blev det en SAMSUNG! *pff* och jag som hatar märket samsung.. inte för att jag egentligen vet varför, men jag gör det än då. Tror det än nåt gammalt tekniskt som hänger över mig. jaja, skit i det nu! Kameran är BRA iaf, alltså över mina förväntningar.. hahahha, jag tar kort på allt och inget.. så nu kan ni räkna med att det blir mycket bilder på bloggen framöver.. tss..
och fast fredrik och anna inte vill se kort på mina fiskar så kommer jag lägga upp det ändå! =P




o här kommer lite bilder som denna samsung har tagit =D


image335
image336
image337
image338
image339
image340
image341
image343
image348image345
image346
image347

det var allt för denna gång ...

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, nu har vi minsann en likadan digitalkamera. :D den är rätt bra faktiskt! ser verkligen häärligt ut med altan! jag är fortfarande väldigt avundsjuk. och vad smal emma ser ut! förresten så måste jag även kommentera din kommentar från bilddagboken.. vilda har ju faktiskt börjat få tillbaks sitt hår därbak nu, du hänger inte med i svängarna! :P

2008-05-06 @ 20:03:47
URL: http://annnatropp.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Tjoohoo! En ny kamera! Bra bilder blev det med, det var inte en dag för sent att du skaffade dig en ny kamera.. Kul mer bilder på bloggen, knäpp på fiskarna med "VILL SE" hehe kram på dig

2008-05-06 @ 22:53:54
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Anna

håller med fredrik att det är kul med foton i bloggen, mer sånt! :)
vad sorgligt med igelkotten. :(
jag tyckte väl att jag kände igen möblerna, fast jag trodde nog mer att det var din mammas.. har hon liknande?

2008-05-09 @ 07:33:45
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0