det blev en hampus.

Veckan som har gått har bara varit jobb, jobb och jobb. Tror inte jag har gjort ett smack förutom att jobbat. Iof, vi har grejat ganska mkt i trädgården oxå. Men nu är det helg.. äntligen!! =)

Idag har vi varit hos Ida och Mojje och träffat deras 3dagar gamla son, Hampus. Guuud, dom är söta när dom är så jädrans små. Visst dom är söta när dom är några månader oxå, men det är helt ofattbart att allting kan funka i den lilla, lilla kroppen.
Han kom i onsdags, på Idas födelsedag *grattis igen* så nu har mamma och son samma födelsedag! *ler*
Skojar du att man blir sugen på att skaffa sig en liten kotte själv nu eller????? Har velat ha barn sen jag var 15, och jag har "hållt mig" i 12år så jag tycker jag är duktig ändå! .. haha.
Han var verkligen jättefin den lille plutten!! En egen tårta hade han oxå --> Välkommen hem Hampus, stod det på den. Goding! Är så himla glad för eran skull Ida och Mojje!!! Puh, nu blir jag tårögd här..

Av respekt till föräldrarna kommer ingen bild på underverket.

Kommentarer
Postat av: Anna

åh. mys med bebis!

men du, jag kommer alltid att skriva om sånt där. det bara äääär så. :P inte så allvarligt!

2008-06-01 @ 11:07:30
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0