sjuk.jobb.

Veckan började inte så bra.. mensvärk allan, så man låg här och krälade på golvet och spydde. Uscha. Det är inte kul när det blir så .. men men inget att göra. Min kära förman vet ju att jag lider av dessa problem, så det var lugnt. Om man ändå vore gravid!!
Var hemma mån o tis.. onsdagar är jag ju ledig.
Och nu, tors och fre har jag jobbat.. folk bara suckar och stönar och klagar på jobbet nu för tiden, märks verkligen att det är semester och att alla vill ha det samtidigt =P Undra vad kära Kamprad skulle säga då.. tss.. =)

I alla fall.. i onsdags kväll var jag väl någorlunda normal igen.. och då var jag rastlös så jag klippte gräset, trimmade gräset, rensade ogräs i landen, och tog bort ogräs mellan stenplattorna på framsidan *ler* jaja, fick lite överskott där.. bra att det är gjort nu iaf.. 
Det är ju oxå så att vi må älska djur i våran familj *host* och nu är det fullt inomhus så vi köpte ett får att ha ute istället *asg* nä, så illa är det inte, men jag tyckte det var så sött så jag kunde inte låta bli.. och pissemissar köpte vi i våras nån gång.. måste ju vara pissar utomhus oxå  ju.. bättre än grannen som har en JÄTTEBLÅ GRODA.. ser lite lustigt ut.. but shit the same.

Imorrn är det bröllop.. min kusin gifter sig.. så vi ska vara så fina, så fina... första gången (och förmodligen sista) som jag kommer få se min fästmö i klänning.. *mumma*  damn oxå att man inte "ska ha" höga stövlar i kyrkan.. det kunde blivit sexigt värre.. jaja, nog om detta *host och harkel*
Blir väl jag som kör hem imorrn.. så nettis kan ta lite och dricka.. själv planerar man för ett vitt liv... alltså ett liv utan alkoholhaltiga drycker.. *ironisk* nä.. men man planerar inför annat och det är inte så bra att dricka då.. säger dom..

Den lilla fågeln från norr kvittrade oxå att även dom gifter sig imorrn, så utan att nämna några namn så säger jag HJÄRTLIGT GRATTIS! till er oxå!! *kraaam*




Kommentarer
Postat av: J E R N H A G E N

Vi tackar så mycket här ifrån dom Norrländska skogarna hehe

2008-06-29 @ 23:25:42
Postat av: anna

fan va illa med sån jävla mensvärk.. :( inte kul!! ni är roliga ni med dom där djuren men jag håller med dig, dom slår den knallblåa grodan lugnt :D och du, smart att inte dricka just nu ;)

2008-07-01 @ 11:50:37
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0