lång ledigt.

Det har varit så skönt så skönt att vara ledig i hela tre dagar.
I torsdagskväll var det dags för lisa att ta ett bad, eftersom hon har uvi IGEN så tyckte jag att hon måste badas så att man kan få henne riktigt ren. Vi hade aldrig badat henne innan så vi var lite osäkra på vad det skulle bli för reaktion .. men hon tyckte bara det var mysigt att bli ren och sprattlade inte alls så farligt som jag trodde hon skulle göra.

Fredagen hade vi bokat med sol och bad och gunilla. Gick upp 7.30 och åkte till Västersjön för att sola, riktigt gott, varmt som faaaan rent ut sagt. Men något bad blev det inte, tyckte det var för kallt. Låg där i 4timmar, men utan gunilla, hon orkade inte gå upp så tidigt *skratt*, åkte hem en snabbis för att tvätta av oss och byta kläder och sen bar det av till Österängen och gunilla. Tog med henne till minigolfen på Rosenlund, dom banorna är riktgit roliga faktiskt.. vi bestämde att den som förlorar får bjuda på glass, och det blev gunilla som fick bjuda på glass.. tss.. jag vann! =P

Åkte hemåt Barnarp för att G ville spana i våran trädgård.. *fniss* och för att umgås. tjötade, kollade lite kort och sådär.. sen fick vi ryck och bestämde oss för att grilla. Åkte och köpte kött och veg.mat på willys och så invigde vi grillen. En riktigt lyckad dag blev det med mycket skratt och flum. =) Precis som det ska vara. ...




Kommentarer
Postat av: Anna

vi åkte mest dit för att hälsa på lindas gamla jobb. gbg var stressigt som vanligt.

mmm.. va ju tvungna till en ny dammsugare liksom.

så du badade inte din badkruka. :P

jag kan inte se dina foton! :(

2008-06-09 @ 18:40:38
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag det blev en riktigt lyckad dag med G :) Lite bränd mat har väl ingen dött av ;) Jag älskar dig!! Puss

2008-06-09 @ 20:48:02
Postat av: Nettan

Ja det blev en riktigt lyckad dag med G! :) Lite bränd mat har väl ingen dött av ;)Jag älskar dig!! Puss

2008-06-09 @ 20:51:46
Postat av: Anna

jomen, klart vi gillar att fika. :P gör inte du det med din familj när ni ses?

går ju typ inga dokussåpor vid den här tiden på året!! kollar du aldrig sånt?

2008-06-14 @ 14:29:51
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: Anna

det är la tur att du inte är ihop med mig längre då. ;P som både fikar en massa och kollar på b-såpor.

2008-06-15 @ 05:34:38
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0