....

I söndags jobbade tjejen.. dom har en hel del att göra nu. Stackarna. Hon är helt död när hon kommer hem efter jobbet.
Men i alla fall så tänkte vi prova på fiskelyckan för 1a riktiga gången i år på söndagskvällen. Så det blev oset i Hkva, men det var väl mindre lyckat.. på kastspöt hände det nada och när vi metade så fick jag lite nafsanden, eller så var det som så att fiskarna bara råkade simma förbi och stöta till kroken eller nåt .. det är iaf nettans ständiga förklaring när vi inte får upp fiskarna *fniss*

Måndag innebar att klockan ringde 5.45, morgonvecka. Åkte till jobbet som vanligt, fick en lastning med en gång och efter den blev jag helt knäpp i kroppen, började svettas som aldrig förr (nej, inte i klimakteriet .... än) och fick en svindlande huvudvärk, det sa bara pang. Åkte till Peter och lämnade Delivery note och började wrappa, men efter ca 3 pall körda så känner jag att jag snart spyr, det var väääääldigt nära att det kom upp, så det var bara att åka till Peter och säga tack och hej för den dagen.
Har sedan dess vart hemma från jobbet, typ tillbringat dagarna i soffan med en bok i värmen.
Först igår kväll släppte huvudvärken men har lite illamående kvar, men ska jobba imorrn iaf.
Idag är jag ju ledig, som alla onsdagar.
Tror det är nåt slags sol-sting eller nåt.. vet inte.

På fredag ska det åkas  til Västersjön och solas.. förhoppningsvis följer Gunilla med oxå.. men hon var så tveksam till att gå upp kl 8.. äsch.. sova kan man göra på stranden liksom.. och ska man ha en bra plats måste man vara där tidigt.. grr.. att folk inte förstår!! och vätterstranden?? pyttsan, nej tack, det har jag inte kropp för.

Familjen And kom iaf och besökte oss när  vi fiskade...jädra söta dunbollar till ungar!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

pyttsan.. vi får spela nån gång i sommar då, så ska vi allt se vem som vinner! :P

du. bränn inte upp er på fredag nu då!!

2008-06-04 @ 22:08:02
URL: http://annnatropp.blogg.se
Postat av: Anna

nån gång kanske. :)

2008-06-05 @ 22:07:10
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0