dunder o brak.

Ikväll gäller det, tar sig Sverige till kvartsfinal eller inte? Jag ska inte tippa, men jag gör det ändå.. 2-1 till Sverige säger jag.. och damn Zlatan om han inte gör det avgörandet målet.. tss.. *ironi*

idag har det varit kaffe hos sollan.. mysigt. tjötade om allt mellan himmel o jord.. gosade med kissarna.. hela 3koppar hann jag igenom =P

Vid 3 kom tösen hem.. hon slutade lite tidigare idag.. då tog jag bilen och åkte iväg och köpte kubb! =) Har varit så spelsugen och vi har inte haft nåt, så det var på tiden att vi köpte ett.. 129kr på Biltema. Så nu har jag o Sollan invigt det.. jag vann överlägset båda gångerna =)

Pysslat och donat lite i hemmet det senaste, planterat om lite blommor, sått kattgräs, sått mer sallad i grönsaks-landet och idag har vi städat...

Nu ska jag slinga mitt hår när nettan dammsugit färdigt.. eller ja, det får ju bli hon som slingar det då.. jag får bara se söt ut i min slingmössa.. hahahahaha.

Köpte SWE-trosor oxå, för att det ska gå extra bra ikväll =D

Adios Russia!!


Kommentarer
Postat av: Anna

är sollan grannflatan? :D va bra det gick för sverige.. inte... suck!

2008-06-19 @ 19:52:51
URL: http://annnatropp.blogg.se/
Postat av: Anna

jaha. så ni har börjat umgås nu.. :) va kul! ja dom var verkligen så jävla kassa.... suck! hur firas midsommar idag då? gillar du sill?

2008-06-20 @ 08:34:19
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0