bojkott

vi hade fått en del inbjudningar till diverse mäniskor för att fira midsommar.. men vi tackade nej till dom allihopa och  var hemma istället.. Ingen av oss var direkt sugen på att festa till det heller och enligt vissa är man ju tråkig då om man kommer på en fest utan att bli typ redlös. *pikar*

Slingade mitt hår igår.. blev fint.. kajsa var het knas och skulle sitta jämte och titta på mig.. --> kolla kortet hur fint vi poserar =P för kameralinsen.

Åt sill, potatis,gräddfil med gräslök.. observera att gräslöken var från våran trädgård =P hihihihi.
sen blev det jordgubbar och vanlijglass...
Jag fick även spela lite spel.. min kära sambo tycker ju inte att det är så kul med spel, men igår spelade vi alfapet hela 2ggr och ena gången vann den där tösen till och med.. inte illa =P

Annars ? .. Imorrn kommer mormor o min mamma hit och hälsar på en sväng.. på förmiddan måste vi till a6 och hitta bröllopskläder.. vi är ju bjudna på bröllop den 28e juni så det bör köpas in nåt *paniken börjar komma*
.. imorrn kväll kommer G på besök..då ska hon få sin födelsedagspresent oxå.. tihi.. hoppas hon blir glad den dära tanten.




Kommentarer
Postat av: Anna

vem ska gifta sig??

2008-06-21 @ 15:32:50
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0