SEGT.

äntligen var fredagen kommen och klockan var 19.30. Då gick självaste jag hem på semester, attans gott var det.
Men jag har nog aldrig varit med om en segare vecka.. varenda timma har känts som en hel dag.. uscha vad sakta det har gått. Men nu är i alla fall semestern här.. SKÖNT!!

Det är ganska motigt att gå till jobbet oxå när ens flickvän ligger ute på altanen och solar.. jag vill oxå sola juh!! Men det får bli i Falkenberg istället, helt överkomligt det oxå =D

Idag ska vi en sväng till IKEA .. *skratt* 1a dagen på semestern och man åker till IKEA =P men det är faktiskt så att mamma och syster är där och vi ska dit för o fika och umgås lite med dom.

Jag tror inte jag har något intressant att berätta.. det har ju som sagt varit en seg vecka med enbart jobb typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0