mix.

Förra söndan vann vi ju på bilbingon så vi bestämde att åka dit i söndags oxå... dessvärre var det inte någon tur denna gången *damn* men vi var nära och fick sätta på bilen några gånger.. tss.. men sablars i min låda vad VAAAARMT det var.. sitta i bilen i stekande sol och ingen AC på..PUH! Nettan fick krupp och gick och la sig utanför bilen i skuggan på gräset *skratt* och hon var inte ensam.. flera som gick utanför bilen, för man höll på att dö.
Men jag kämpade på där inne i värmen och svetten dröp.. fräscha jag.. haha, men nån måste ju hålla koll på tutan =P

Hade tänkt hälsa på Anna o Linda när vi ändå var där i västgötaslättera, men vi var inte välkomna denna gången heller, alltid när vi frågar om vi får komma så får vi inte.. *snyft* och inte kommer dom hit heller *pika, pika, pika* men du vet, me like you anyway troppa knoppa =D

Åkte hemåt och så började den där jobbångesten gnaga.. började ju jobba i måndags.. SURT sa räven. Men det har gått bra hele vecken! Mycket att göra som vanligt men det är bara att köra med gasen i botten.. typ! =)

Har väl inte varit så mycket på schemat för övrigt i veckan, förutom jobb.
Var hos Hanna o Klas i onsdags o fikade lite.. barnen är sååå söta!! =D man längtar ju inte mindre direkt, och den lille Mille, lille plutten!! *kidnappa* =) får väl tillägga att du hade gjort väldigt fint i din lilla "bod" oxå Klas! *blink* =)

Idag är det torsdag,varmt utav bara helvete, ja, som typ dom övriga dagarna i veckan.... och NEEEEJ, jag klagar inte, jag säger bara att det är jävligt varmt och att det ska bli skönt med regn på lördag! Man får ju andningsproblem och undrar vad som händer när man lyssnar på nyheter och dom säger att det är tropiskt klimat för tillfället?? öh? I Sverige? =/
Det var bättre förr, då det var inlandsis! *asgarv*

Tog en liten sväng till Ulle idag och hälsade på när vi ändå var där borta och skulle handla.. fick äntligen träffa hennes pissar.. söta intryckta siameser *ler* .. charmtroll! Mamma hade smällt av om hon hade varit med.. hon är hysterisk i siameser! Hårbollar!!

I denna värmen har vi fått lite samvetskval mot våra små ninisar så vi har byggt en utebur till dom! =) snacka om att dom trivs.. mysigt allan tycker dom det är att studsa runt där ute.. jaja, skutt håller sig ju i sitt älskade trähus då, men det är ju ändå svalare än inomhus! Lisa är l y c k l i g, äter gräs, studsar, springer och sniffar.. helt superlycklig! =) Tur hon inte vet att hon ska till farbror doktorn på tisdag..

Nu dör jag snart här uppe i värmen så jag lägger ner skrivandet, har nog inget mer att tillägga ändå.. =)













Kommentarer
Postat av: nettan

Oj, många bilder denna gången ;) ja fy va söt han är mille-pille :) Synd att vi inte kan åka på bingon på söndag, men det kommer ju fler söndagar o då ska vi vinna mer pengar o kanske lite kaffe ;)Var glad för att du bara hade jobbångest förra helgen, jag har haft det under hela semestern o innan det oxå :( Ikväll ska vi fiska, men det får bli efter jag byggt kaninhus! :)

Puss på världens finaste människa, min tjej! :)

2008-08-01 @ 09:26:10
Postat av: Jernhagen

Bilbingo är kul.. Om man vinner vill säga :) När får man se bild på nya frissan då? kram

2008-08-06 @ 15:08:52
URL: http://www.freddie80.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0