lördag.

Mamma♥ och syster♥ skulle till IKEA igår och tyckte vi kunde komma upp och säga hej. Åkte upp vid 12.30 tiden och åt lunch med dom. Småtjejerna var med oxå.. och gudars vad jag har saknat dom kände jag. Blev helt tårögd när dom sprang fram till mig och tok.kramades. Mina små tjejer det.
Käkade kyckling-file med pommes och bearneise-sås. Riktigt gott var det. Klart det är gott när det är på IKEA ;)

Jag och älsklingen kollade på soffa oxå, vi ska byta soffa, vill inte ha 3an o 2an längre, utan ska köpa en sån där med schäslong. Jag tycker den ena soffan vi har nu skymmer fönstret så mkt där nere och la fram ett litet förslag att vi ska byta och det gick hem utan protester. hon tyckte likadant, så nu har vi bestämt oss för KRAMFORS med MYRBY MÖRKGRÅ klädsel. Kommer bli SKITSNYGGT!



Efter IKEA var det Mediamarkt.. syrran skulle köpa kamera.. och det kan man ju säga att hon gjorde oxå.. en splitter ny systemkamera med extra objektiv  *host* gick några tusenlappar där.. men nesch, nesch, jag är inte det minsta avundsjuk *LÖGN* men älskar dig ändå syrran!! *krama om*
Mina småtjejer var så roliga när vi var på Mediamarkt.. vi gick runt där och kollade på tv-apparater och en av teve apparaterna är en sån där mastodont jävel till tv. Tjejerna trodde väl de var på bio eller nåt så plupp bara de satte sig mitt på golvet framför teven och diggade till musiken ( visade en gammal musik video med michael jackson).
Sen poserade dom så snällt framför teven och tyckte att deras pappa skulle köpa dom en sån.. hahahhaha.
Mina små prinsessor är det!! Älskar er så himla mycket!! ♥♥





Imorrn är det första riktiga dagen på semestern.. ska väl inte göra nåt så direkt, bara njuta av att vara lediga.. eller Nettan har ju varit ledig en vecka redan men jag ska njuta jävel! ... Vi ska till Ida och Mojje en sväng och fika och gosa lite med den lille plutten. Lovade att köpa med oss fika så hon slipper tänka på det så vi får se vad det blir för gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm.. det blir nog bra med katterna, känns bara jobbigt ändå. vikka söta tjejer på foto :) dom blir stora snabbt känns det som!! snygg soffa.. tror grannarna har en liknande.. vi ska ju också köpa ny soffa snart nu.

2008-07-17 @ 20:43:03
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0