bröllop.

I lördags var vi på bröllop. Min kära kusin har hittat sin livspartner och gifte sig i lördags i Nittorps kyrka.
Bröllopet var fint o jag fällde någon tår.. .. känslig som man är.
Det var roligt att träffas alla igen och speciellt få träffa min kusin från Norrland som jag inte sett på si sådär 7-8år. Du är dig lik du! *krama om* =)
Efter ceremonin i kyrkan var det bröllopsfest ute i Hofsnäs.. bjöds på buffé, jättegott var det. Var vitt eller rött vin, öl eller alkoholfritt till maten. Jag höll mig till alkoholfritt =P Guess why!! *blink*
Vi åt och tjötade och åt och tjötade, var bordsplacering och jag hamnade jämte Ulfs granne, han var rolig.. skrattade en hel del må jag säga.. lustig karl, men mycket mycket trevlig och tog hand om sin bordsdam till 110% *ler*

Sen är det ju den där traditionella bröllopsvalsen oxå.. det gick oxå bra fast dom inte hunnit öva så mycket ! =) när musiken började spela och folk buggade och hade sig lekte jag paparazzi.
Kvällen försvann och vi var väl hemma här runt 2-2.30 tiden.

Annars har veckan smitit igång.. nu är det onsdag imorrn och jag är leeeedig. dom dagarna är goda dom =P

Igår var Ida o Mojje o Hampus här..han växer den lille plutten, men ach så söta dom ÄR!!! *blir galen*
Hjälpte I o M med dopkort inför Hampes dop .. blev fina efter mycket pill och klipp och klistra!

Idag har vi varit i Tenhult och gratulerat Hanna o Klas till barn nr 2. En liten Mille denna gången. Så nu har dom en flicka och en pojke, verkar vara stopp på barnfronten nu för deras del, men vem vet, den kanske blir en sladdis om några år =)
Söt var han oxå den lille plutten, en hel vecka gammal idag! =)






Kommentarer
Postat av: anna

ville du inte bugga menar du? :O

2008-07-05 @ 18:59:35
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0