bingovinst.

I söndags invigde vi bil-bingo säsongen i Valtorp. =) jag.mamma o nettan. Lika mysigt och roligt som vanligt. Mamma hade med sig den trogna fika-korgen med kaffe o smörgås och vi stod för en liten kaka efteråt.
Men det som var mest lyckat var väl att min kära sambo vann 1600kr =D, vi hade sagt det innan att vinner vi runt 1600 så köper vi våran efterlängtade o välbehövda byrå till sovrummet, så när hon väl vann så var byrån i hamn.
På vägen hem ringde vi till en kvinna i Bankeryd som vi sett hade en annons på blocket om en hatthylla o skoställ som passade precis i vårat lilla "hål" i hallen, jag hade prutat ner det från 400kr till 250 och dom var i fint skick så det köpte vi! =)

Självklart åker vi dit nästa söndag igen .. tss.. =P

Så i måndags var det då dags för IKEA och köpa byrån.. hade bestämt med Tony där, då vi visste att byrån inte skulle gå in i våran bil. Kikade runt lite på IKEA på sånt vi visste att vi skulle behöva köpa längre fram, men med personalrabatt så tog vi det redan nu .. så det blev en hallmatta och en nytt vardagsrumsbord oxå.. och eftersom man som sagt har personalrabatt fick vi allt för 1571 svenska riksdaler. Helt perfekt. Nu är det bara soffan som saknas.
Har förresten hittat en snygg vaxduk till köksbordet oxå som vi köpt =P

Idag har vi varit på 11års kalas hos Wängeforsarna på Öxnehaga. Trevligt värre!
Nästa kalas blir väl när min älskling♥  fyller 25 om en månad.. då ska vi ha Wängefors / Johansson här.. =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0