julklapp.

Då var det morgonvecka igen. Vaknade även idag INNAN klockan ringde ..haha. Helt crazy. Upp gick jag vid 3:38 för den som bryr sig. Jajja, ni IKEA - medarbetare som läser detta här vet att det inte är så jättekul att gå upp vid den tiden, men vad gör man inte för att tjäna pengar ;)
3½ timma är väl ingenting tänker ni säkert nu.. pyttsan på er. Vem vet, jag kanske "springer upp" innan klockan ringer när jag är tillbaka fullt oxå.. chansen finns, men det är väääldigt liten må jag säga.

Gick fin fint idag med.. fortfarande inte vält någon pall, men en soffa lutande i 90grader rät vinkel åt vänster idag, men föll gjorde den inte. Det låter så förbannat när man välter. =D

Åkte till Mia och drack lite kaffe efter jobbet, passade på när jag ändå hade bilen och var i krokarna av Hovslätt.
Tjötade och drack kaffe och sen drog jag mig hemåt vid 12 tiden.

Hämtade ut min julklapp på jobbet idag oxå. Riktgit fin om jag får säga min mening.
Fick välja av det ni ser på bilden nedan! =)
Jag har valt den svart/vita stora skålen.. fick oxå världens "bästa" film!
Tack o bock.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag ser verkligen fram mot filmen ;)

2008-01-14 @ 18:19:37
Postat av: tess

jo, det är ju troligt att du gör gumman! =P men jag diggar dig ändå ;) stenhårt! puss

2008-01-14 @ 20:00:18
Postat av: F R E D R I K

hehe Kanon bra film! absolut topp 10 på min lista. :=) Fan ska bli kul att få se erat nya place sen när vi kommer ner och hälsar på :=)

2008-01-16 @ 12:48:09
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Henrik

Sugen på filmen oxå ju.. hehehe... Kanske kan låna den någon dag..

2008-01-19 @ 16:01:39
URL: http://mrbamze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0