feel the love

Då har det gått några dagar sen jul ..
hmm.. har hänt en hel del faktikst! =) ovanligt i mitt liv. haha.
Kära systerdotter Kajsa♥ har varit här och sovit över, vilket hon uppskattade som attan, hon var superlycklig hela kvällen. Alla djuren som skall tas om hand var det bästa, hjälpa till med kaninburen, ge fiskarna mat...
Somnade så gott i soffan till en film på kvällen, iförd pyjamas under gosetäcket. Hon hade bestämt sig för att INTE somna för hon skulle vara vaken hela natten när hon nu väl fick sova över hos oss, men till slut tog John Blund övertaget!

Nyår firades med våran älskade granne! Hade bestämt att göra tonfisksallad med vitlöksbröd och öl till vätska. Hade även köpt en flaska champagne att dricka när klockan närmade sig 24.
Kvällen blev lyckad, salladen blev god, ölen var som vanligt alltid lika god och tolvslaget skålade vi in, även med Ida och Morgan som kom en sväng.

Den 4/1-08 var det dags för mig att ta på mig IKEA - kläderna och bege mig till CDC Torsvik igen! Natten till torsdagen kunde jag inte sova.. inte så överdrivet oväntat.. men däremot väldigt oväntat att jag vaknade före klockan ringde, den ringer ju trots allt 4.13 på morgonveckorna.. men då hade jag vart uppe för länge sen! haha.

Kändes bra att börja jobba igen.. skönt att träffa alla och att ha nånting att fördriva dagarna med. Inte för att det just nu är något problem, då vi har en lägenhet att tömma + 2st förråd.
Vi började packa igår.. redan fått ihop 6 lådor.. rensade ut sånt som vi ska skänka oxå .. då vi har en hel del dubbletter ( ? stavning ) av det mesta. Sen blir det massa grejer som bara blir stående.. det vi inte har använt nu på 2år.. vad är det som säger att vi kommer använda det sen.. nädu.. iväg med skiten! =D
Lägenheten ser ut som fanken.. lådor och papperskassar och skit överallt.. men men.. sånt man får ta när man ska flytta..
förresten, 39dagar kvar idag.. --> final countdown.
adios!






Kommentarer
Postat av: Nettan

ha ha ha... Va e det för en idiot som står med mask på sig jämte Kajsa??!! Du ser överlycklig ut över att få spela TP på ena kortet, man skulle kunna tro att du inte spelar så ofta ;) Kul att det går bra för dig på jobbet! Jag är stolt över dig! Massa pussar!!

2008-01-08 @ 21:08:46
Postat av: Henrik

Verkar som ni hade en ganska lyckad nyårshelg.
Pirrigt nu inför flytten?
Själv så ha jag haft fullt upp X2 med saker att göra, har inte vart ute på nätet på nästan 2 veckor. Men nu hittade jag hit och han läsa lite iaf. Hoppas att ni har det bra annars båda två.. Kram på er båda

2008-01-12 @ 08:23:09
URL: http://mrbamze.blogg.se
Postat av: Anna

va stooor kajsa blir!! och såå lik sin mamma och dig. :D

2008-01-13 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0