...

dags för lite update.
Först och främst måste jag säga att svenska folket har lite vett iaf, som röstade fram Winnerbäcks låt "om du lämnade mig nu" till bästa låt 2007. Bra där!! Men dock så är jag besviken att han inte fick mer priser.
Sahara Hotnights däremot blev väl sådär glada över att bli snuvade på "årets låt" :
"Ja vi är besvikna... Skrivet av Sahara Hotnights 10 januari 2008, klockan 11:57
...men Lasse, du vann ett värdigt pris gosse, dom skall inte få starta krig mellan oss."
TJI fick ni säger jag bara..
...och GRATTIS LASSE-MANNEN!!
Du gör mina dagar så mycket ljusare!!

**
image250

**
I fredags var det APT på jobbet, så mina 3 arb-timmar förflöt smärtfritt om man säger så.. hehe, blev bara APT.n som varade i 2tim, sen gick jag till tjejens jobb och väntade på henne i ca 10 min och sen åkte vi hem. Det är hyffsat smidigt att våra arbetsplatser ligger med 3meters avstånd från varann =D
Tog svängen förbi EM i Tenhult.. spanade efter matsalsbord + stolar, men det som ingick i "paket-priset" var inte det som vi hade spanat in.. men tog lite broshyrer och sådär.. sen tog vi Bergmans möbler oxå när vi ändå var ute i krokarna.. men det var likadant där.. landar runt 10.000kr med det vi vill ha och självklar i Ek då.. det är ju det som gör det så dyrt. men jädrars vad snuskigt snyggt det är!!! =P så antingen får vi punga ut 10-papp eller så får vi sänka våran ribba till "mindre" standard. .. hmm.. känner jag både mig och min fästmö rätt så lägger vi 10-papp ist!
Eller vad säger du söt?

Det var ju nystart för Let's Dance igår oxå.Enligt min älskade systerdotter♥ så kan man inte missa detta. Det är hennes favoritprogram.
Jädrars i min låda vad jag skrattade.. nu påstår jag inte, att jag själv att jag kan dansa på något sätt, nej.nej.nej. Men alltså, Karl-Petter, bonnen, han är så sköööön!! Jag diggar han stenhårt. Delvis hans värmländska + "bonne-dialekt" och sen hans sätt att röra sig. Låg dubbel i soffan när han "dansade"

det var allt för denna gången ..
och så glömmer vi inte att rösta på Winnerbäck får Rockbjörnen för:
' årets manliga artist
' årets svenska låt
'årets svenska album
' årets svenska live-akt

image251
-:: klicka på länken för att rösta ::-

Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

årets manliga artist
årets svenska låt
årets svenska album
årets svenska live-akt
årets bästa band

KENT KENT KENT KENT KENT

2008-01-16 @ 13:02:28
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Shit! Årets manliga kanske inte KENT kan vinna hehe

2008-01-16 @ 13:05:32
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0