blandat.

dags att uppdatera lite granna...

I söndags var det kalas i Romsås.. eftersom Kajsa snuttan hade magsjuka förra helgen så blev det framflyttat.
Som vanligt fick hon en jädrans massa paketer och hon var eld och lågor hela dan.
För första gången i sitt liv hade hon även haft barnkalas för sina kompisar på förmiddagen, så gissa om hon var nöjd. =)
Annars? Jodå.. dagarna tickar på och livet flyter.. ** Är morgonvecka nu så man går som i en liten dvala genom dagarna. Fattar inte hur jag pallar mig upp 3.55, men upp det kommer jag! Nu är det en ledig dag imorrn iaf.

Vi packar och donar och håller på hela tiden.. alla skåp är nu tömda, förutom 2st i köket.. där har vi porslin kvar som vi använder, så det får vi ta bland det sista..
sen är matkällarn och vindsförrådet i princip tömt oxå.. det resterande därifrån ska vi bära in i lägenheten, för att slippa kånka saker därifrån oxå på själva flyttdagen.

Har även vart och fixat det sista med lånen .. känns så bra allting så nu är det total nedräkning som gäller.. *hoppar och studsar* jag vill NU.



Kommentarer
Postat av: Anna

men, förlåt! klart jag borde kommentera oftare. :) va kul med alla bildkommentarer jag fick av dig! precis läst dom. me like! kasper brukar faktiskt inte vara med så mkt.. eller jo, på sitt egna sätt.. men han är ju så elak! biter och har sig så man får passa sig. jag är rädd för honom ibland för han kan verkligen attackera.. kajsa och saga är snällare än honom.. :) men han fick ju ta en del skit också.. så han är la skadad!

2008-01-31 @ 16:03:13
Postat av: Anna

mera.. :) kan tänka mig att du vill flytta NUUU. jag är så avis på er!! radhus och grejjer.. :D men som vi skrev på msn, vår tur kommer den också! vad fint att kajsa äntligen kunde ha kalas. kul med foton! emma är såååååååååååå söt.. kajsa också förstås. :) cissi är sig lik men smalare..
jag såg det där monopolet med kreditkort häromdagen ja, det verka cool. :D vi måste spela spel nån dag ihop!!!

2008-01-31 @ 16:04:43
Postat av: Anna

min adress måste ju komma med också. :D

2008-01-31 @ 16:21:41
URL: http://annnatropp.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Nu är det inte länge kvar tills ni flyttar! Härligt va? Själva flyttningen suger med sen att få inreda allt är kul, hur går det på Jobbet då? kram på dig

2008-02-04 @ 13:34:21
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: anna

men nu vet du att min blogg finns! fast både du och jag är lika dåliga på att uppdatera nu känns det som. vi har så upptagna liv. :P kram! trevlig helg och allt! bara packa som gäller??

2008-02-09 @ 06:49:55
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0