Alla hjärtans dag!

♥ Idag är det Alla hjärtans dag!! Puss och Kram till alla er som betyder någonting för mig. Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är!!
Tokigt att vi precis idag, fick nycklarna till lägenheten!! =) har varit på banken och träffat säljarna, mäklaren och våran bank-tant så klart. Tjötade, drack lite kaffe och sådär.Allting är nu klart och vi har nycklarna!
Dam di dam dam daaaa. *hoppar och studsar*
Allting känns så jävla bra och imorgon börjar vi med flytten. Kan inte fatta att vi redan är där. 3 månader går faktiskt ganska fort!
Har precis beställt en bukett rosor till min älskling med blombud till hennes jobb. Hoppas att dom kommer fram innan klockan 16 då hon slutar bara =/ Det märker jag väl när jag hämtar henne sen!
Själv fick jag 4st boxer trosor. Jättefina!! Ville verkligen ha dom och det fick jag oxå! =P

Såå typiskt.. för er som känner katten Saga, så vet ni att hon är ganska så speciell.. både positivt och negativt.
Det som är lite negativt är väl att hon först nu har accepterat Gunilla.. hon har vägrat ligga i samma soffa som henne innan, men nu helt plötsligt så kan hon till och med gossa sig i hennes knä.. jaha.. och precis såhär några dagar innan vi flyttar. Skulle det behöva ta 2½år för henne att acceptera gunseligunsan? Knaskisse.
På tal om kissar så har jag lite seperations ångest från Pepsi.. *snyft*

Åh, kan DU ringa nån gång??? Vi väntar ju verkligen på det där speciella samtalet!!






Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för en underbar dag och fina blommor!!! Jag håller med dig, allt känns så jävla rätt, en pirrig dag! :) :) Jag älskar dig!!

2008-02-14 @ 17:48:59
Postat av: Anna

så glad att du mår så bra! :)
hoppas flytten går bra och allt sånt där. :D

2008-02-14 @ 21:26:27
URL: http://annnatropp.blogg.se
Postat av: anna

yes, hon är liksom fem månader redan. snart sex nu till och med! tiden går verkligen fort. :D nu får du allt få internet snart tycker jag så du kan uppdatera din blogg litegran.. :D ska nog ta och ringa dig nån dag snart nu istället annars!

2008-03-04 @ 18:50:07
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0