julstäd.julpynt.julfirande.

Dagarna bara springer iväg och mycket som ska hinnas med.. vi har i alla fall hunnit med att julstäda, julpynta och köpt alla klapparna.
Så nu är det bara 2dagar kvar att jobba oxå innan man får fira jul. Det är min kvällsvecka, vilket känns lite surt då jag slutar kl 23 dagen innan julafton. Men förhoppningsvis kommer det ut lite komp :)
Alltid dagen innan julafton brukar vi träffa Nettans syskon och äta och mysa lite tillsammans.. men det blir inget för mig i år, och Nettis vet inte när hon slutar heller på tisdag.. förhoppningsvis före mig iaf så hon kan nog åka dit en sväng.

I fredags hade vi julfirande på jobbet, fick tomegröt o skinksmörgås till frukost.. gott =) och så fick vi den årliga julklappen, i år var det en nyttig-drink-mixer, ska tydligen ha legat runt 1200kr på Mediamarkt så tack IKEA .. =P

Senare på kvällen åkte jag o Nettan till Monika o Frippe i stan.. dom fick ju en dotter för 3veckor sen.. lilla Molly. Ack vad liiiten.. man glömmer hur små dom är. SÖT! Har Frippes mun ;)

Igår bytte vi julklappar med pappa. Var hos syrran och bytte.. barnen fick sina av morfar och jag och syrran gav våra till pappa. Barna fick bland annat ett Twister spel, vilket helt klart uppskattades.. bilder finns nedan ;) måst säga SNYGG stil syrran ..
Var mysigt! :) Fast jag inte har minsta julkänsla.. men men.. den kanske smyger sig på?

Passar på att önska er alla en riktigt GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0