.

Har säkert hänt massvis sen jag skrev senast, men det har varit fullt upp..
Har iaf fyllt år.. wiha! .. 27år..
Födelsedagen firades här tillsammans med kära syster ♥, vi bestämde att slå ihop våra födelsedagar i år, då det bara är 3dagar mellan oss, eller nja.. det är ju 6år mellan oss, men vi fyllder tätt .. jaja, ni förstår :)
Blev ett mysigt kalas!!
Sen va jag o nettis på julskyltningen på stan, den kunde la dock kvetta.. var inget kul alls.. men vi köpte en julklapp till Hampus och varsin donout.. det var det =P

Mycket som ska ordnas nu innan jul. Nu har vi iaf bestämt oss för vart vi ska fira...
Mamma och Nettans pappa har "samma tider" på julafton och det går ju inte att klona sig, så från och med i år har vi bestämt oss för att fira jul vartannat år hos familjerna. Så i år börjas det med jul hos min mamma.
Nästa år firar vi i Jönköping. =)
Förmodligen blir väl nästa jul mer intressant .............

På lördag är det den årliga IKEA-galan.. temat, varför ska det vara tema?? är "Glitter o Glamour" .. borde passa mig som handen i handsken men det gör det då icke!! tycker inte om detta hära med teman och grejs.. många som ska bojkotta det har jag hört.
Ska bli riktigt najs iaf!! Dock går vi på det redan kl 14.. puh.. hur ska man orka.. det gäller att inte halsa de alkoholhaltiga dryckerna, för då kan det bli en tidig kväll =/

Strumpan ♥ var på personalfest igår.. dom skulle till "en italienare o en grek" det var nog lyckat tror jag för faaan vad hon kackla när hon kom hem.. =D men när hon väl lagt sig i sängen blev hon tyst.. PANG så sov hon.. =) .. as usual när törnrosa lägger huvet på kudden.. =)
Smart av FG att lägga deras julfest på en torsdag då det är jobb efter, då brukar det bli ganska städat o lugnt.. men det har väl sina orsaker.. dessa ost.packare har dock inte alltid varit så oskyldiga på sina julfester .. tji.
Ja, hon var lite trött o sleten imorse.. =D

Kommentarer
Postat av: nettan

Ja fy va seg jag har varit idag o illamående oxå! :/

2008-12-12 @ 19:44:55
Postat av: tess

var ju inte så farligt när jag hämtade dig ändå! :)

2008-12-12 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0