vad är det för en dag..

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Nettans♥ 25års dag,
HURRA, HURRA, HURRA!!

Började med att gå upp 4.45 för att hinna göra frukost på sängen till min snutta. Tyckte jag "brötade" som fan, men hon envisas med att hon inte vaknade förrän min ljuva stämma gick igång med skönsjungande sång. Jag tror hon sov räv!

Aningens trött flickvän åt frukost och öppnade paket. Hemska jag var ju självklart framme med kameran vid varje tillfälle *tss* men kameran envisades med att säga "för svagt ljus" så då var det dags att förstöra mys-stämningen med tända ljus o istället på med taklampan. Huvudsaken är ju att korten blir bra liksom ;) (håller du med Fredrik?)

Presenten var en Mp3 spelare --> Pink special edition, har en fästmö som avgudar Pink.
Älsklingen min blev glad i alla fall, hon blev mycket glad och nöjd, trots att det var lite tidigt på morgonen för att ens fatta något.

Körde henne till jobbet för jag måste ha bilen för att fixa hela dan.. det ska grejas och donas lite, vi ska inte ha nåt kalas förrän lördag, men jag måste köpa kläder tills dess, sminket är slut och lite sådär!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha ha...Ja det va ju verkligen fina bilder du tagit på mig. Men mp3:n va fin!! Allt med Pink är bra presenter till mig :)Tack!!

2008-08-20 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0