vårat hem.

Till Annas och Fredriks (o kanske någon mer) önskan så har jag nu gått runt och fotograferat lite i vårat hem.
Denna gången blir det bara inomhus bilder, men jag uppdaterar förmodligen bloggen ikväll med bilder ute oxå.
Orkar bara inte springa ut och leka paparazzi just nu. Sorry Anna, du får hålla dig till tåls =)

Igår var det 60års kalas hos B-I o S.. alla bröder Wängefors var där och självklart me o nettis. Även släktingar från B-I sida var där så vi var väl kanske 20personer eller nåt. Drack mousserande vin och åt exotisk planka. Mycket gott.
Vi hade lagt ihop och gav henne en digital fotoram.. smart sak.. man stoppar in minneskortet från sin digitalkamera och så "spelar" ramen upp bilderna som finns på kortet! Typ som ett bildspel på datorn. Hon blev glad över den i alla fall, vilket var huvudsaken.

I fredags var det först jobb till 12.30 sen var det hockey på kvällen, en arb.kompis till Nettan och hennes dotter kom och kollade hockeyn med oss, blev öl och vin och en jädrans gapande när hv gjorde mål .. =D och speciellt när dom vann i förlängningen.. jädrans vad vi gapade. Heja Heja.
För att citera den roliga banderollen jag såg på HV.s förra hemmamatch så säger jag:
LHC: För vi har gud på våran sida era jävlar *asg*








o så var det utomhus...







och så satte min kära sambo upp våran fin lampa ikväll över matsalsbordet =)




Kommentarer
Postat av: F R E D R I K

Härligt! Kul med bilder! Ser skitmysigt ut jue...Härligt med egen tomt med... Nu är jag nöjd :=)

2008-04-14 @ 10:52:16
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Anna

det ser fint ut! jag vill också ha uteplats.. :) avis kan man säga!! så ni har grannar över er också.. eller nejje, ni har ju två våningar.. men har ni balkong däruppe då också??

2008-04-15 @ 17:51:04
URL: http://annnatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0