SM-GULD!!

SM-GULD, SM-GULD, SM-GUUUULD!!!!
Ja, då var SM-guldet i rätt stad IGEN =) Igår avgjordes det på bortaplan.. jag och tjejen var hos Peter o Susan och kollade på matchen o åt tacos.. jädrar vad spännande det var.. och sen blir det förlängning oxå.. och vips så åker pucken in av .. ja.. JOHANSSON!! Vem annars.. ;) Tror det var lite tack vare mej för att jag då i onsdags tog och köpte mig en HV-matchtröja, med självklart, mitt egna efternamn.. och för er som inte vet det, så är det ju då JOHANSSON. =D
Efter matchen när vi skulle åka hem tog vi självklart vägen igenom stan, och snacka om att det var drag, folk körde precis som dom ville, sprang över gatorna och stod mitt i gatorna och delade ut "blad" med texten: "tack HV för guldet"
det gapades, och alla som körde bil tutade som fäään.. det var stämning det!!!! och tutade man inte så var det nån jävel som knackade på rutan och tyckte att det var för tyst!! =D men tutan i tjejens Saab var då inte tyst för det var jag som körde så det tutades jävel kan jag lova =D

image313

image314

image316



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0