onsdag.

var visst ett tag sen jag skrev såg jag nu. tokigt. får försöka bättra mig!
I lördags var vi på Gölingstorps marknad, alltid lika mysigt att vara där.. träffa lite "känt" folk .. kusinerna då + att familjen alltid är där. Mysigt. Vi gjorde väl lite fynd. Jag hittade äntligen ett par kamoflage byxor som jag letat så mkt efter, fodrade var dom dessutom, perfekt nu när hösten har smygit sig hit, och det bästa av allt, dom kostade endast 129kr. Det var FYND! =P sen blev det lite småkrafs.. en ny "bak-pensel" sån där med gummi borst istället för vanlig. 8par sockar köpte jag oxå, snygga var dom! .. Min kära sambo♥  raffade åt sig 18par strumpor *skratt* ja, hon må vara strumpbesatt + att hon sliter så förbannat på sockar och så var det ju billigt oxå. =)
Det blåste så förbannat mkt och var snorkallt så jag trodde jag skulle frysa ihjäl, så det blev en mössa som jag köpte oxå.. svart med vita stjärnor på.. så det så. Varmt och gott blev det med den på huvet iaf =P och självklart, självklart köpte vi kokos-toppar, det är ett m å s t e när man är på marknad.

igår, onsdag var jag barnvakt åt P i Hovslätt. Det var föräldra möte så jag blev tillfrågad att vara barnvakt i 1½ timma och visst kunde jag vara det. Nada problemos. Vi spelade xbox, kollade på Turtles och sådär =D kul.

Idag är det torsdag.. har precis kört nettan till jobbet, jag ska ha bilen idag.. jag och M ska ut på shoppingrunda, blir väl djuraffärerna i jönköping då..och se om vi kan göra några snygga fisk-fynd. *asg* jeje, end of discussion.

puss och kram på hele dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0