hökerum + ikea

då har ytterligare en helg sprungit förbi.
I lördags var vi hemma i Hökerum på loppmarknad. Mysigt. Mamma♥  och G var där oxå.. och massa gamla goa hökerumsbor. Man saknar sina hemtrakter ibland måste jag säga.. men men.. inte bli sentimental nu.. *snyft* Önskar bara såää att jag kunde o närmare min familj.. men det går ju inte.. trist men sant.
Tog en tripp till syrran och hennes familj efteråt.. hade köpt lite dockor till barnen på loppmarknaden.. tss..

Söndagen blev det storbesök av mammsen.. och självklart IKEA.. hihi.. och självklart McDonalds..
rök en tusing på IKEA.. mest saker till hemmet, stekpannor, duschdraperi, nytt sängöverkast, lite små krafs och sådär. Blev städning av ena akvariet på kvällen..

Idag, måndag.. började med att ta en ganska så lång sovmorgon, tiden jag gick upp skippar jag att skriva här.. haha.
Sen data tajm när alla djuren hade fått sitt och burarna var rena.  Det var typ det jag hann med innan sambon♥ min kom hem från jobbet, det innebar att klockan var 16:12 för att vara exakt =)
Tog och rengjorde akvarium nr 2 sedan.. behövdes. hittade 10 yngel som jag inte hade någon aning om att dom ens hade fötts.. vita dalmatiner molly och black molly var det denna gången.
Imorrn ska jag köra tjejen till jobbet.. ska till hovslätt en sväng och hälsa på .. men måste vara hemma till 13.30 för då börjar Sveriges första match i fotbolls VM. Kan inte missas
Dagens match mellan Tyskland och Argentina var ju mindre rolig.. det var ju total utklassning så .. ja.. det var ingen underhållande fotboll om man säger så.


Tjötade lite med troppen på msn precis.. hennes fruga var inlagd nu..hoppas att eran lilla bebis kommer snart nu då och att det går "smidigt". Håller tumme för er. eller neej.. håller tummar för er.. båda två!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Farligt att gå på IKEA! Hoppas det går lite bättre för Sverige i nästa match! kram på dig

2007-09-13 @ 17:08:06
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0