bortskämda skutt + lite annat

ja, jag säger då det...
Får väl börja med att skriva att vi gjort oss av med 2st av våra älsklingar, Alice och Bertil har flyttat. Vi kände att vi verkligen inte har tid med dom.. det räcker med 3st akvarium, 2 kaniner + katterna. Vi tog liksom deras burar mer som "ett tvång" inte för kaninernas skull, att dom skulle ha det rent och fräscht. Så vi bestämde oss för att göra oss av med 2 kaniner, vilket blev Bertil och Alice. En tjej i våran ålder med en 7.åring köpte dom, så numera bor dom i Huskvarna!
Känns fruktansvärt!! Guuud vad vi grät och pussade på dom och sådär.. men som sagt. Det var för alla kaninernas skull, delvis för dom vi har kvar ska få mer tid och kärlek och även för dom vi sålde. Vi hinner inte med liksom.

Lisa och Skutt, dom 2kaninerna vi har kvar är överlyckliga, dom är jätteduktiga nu och markerar inte revir när dom är ute och springer längre, vilket gör att man kan ha dom ute hur mkt som helst. Dom springer och skuttar och busar med katterna och har sig. Skit kul att se när man älskar djur så mkt!
"Problemet" är bara att Skutt tycker det är lite läskigt att gå på golvet då han glider så med benen, så Nettis♥ har ju skämt bort honom så mega mycket, så han får ett lakan att springa på när han ska ut. *fniss* Så i torsdags när det var hockey för hela slanten så donar hon upp hela lägenheten med lakan, så han kan springa överallt. Puh, jaja, tänkte jag, det är du som plockar undan sen =P Kajsa tyckte det var superkul iaf.. hon sprang och kanade och gömde sig överallt under dom här förbenade lakanen som lägenheten var utspökad med =D

Igår skulle jag vart barnvakt , men det sket sig ganska rejält kan man säga.. spydde flera ggr så jag fick ringa och säga att jag inte kunde. Går inte vara barnvakt när man inte kan stoja och leka och busa hela tiden =)
Vet inte var det var, måste vart nåt jag ätit, för idag mår jag prima.

Ikväll är det hockey igen, HV-Djurgården, jag tippar 4-3, nån som sätter emot förutom P? Han tippade 5-2, den som förlorar bjuder på fika nästa vecka! Så Fredrik, tippa inte på matchen för jag kan inte komma uppåt landet nästa vecka *blink*

Undra när man får komma till Skövde och hälsa på och lämna present??? =D





Kommentarer
Postat av: anna

Nää... vad sorgligt att lämna bort kanierna!!! :( men förstår. dom har det ju säkert jättebra nu! ni får gärna komma hit.. :) när skulle det passa er?? ni måste ju träffa vilda innan hon blir stor. :D kram!

2007-09-30 @ 09:56:46
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: anna

hur känns det utan kaninerna nu? jo, jag läser ju data och ska göra det denna terminen men måste ju tänka framåt du vet.. kolla hur det blir nästa termin! har ju bara skolan tills början på januari. kram!

2007-10-01 @ 12:29:56
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: älslinnen

Va är det för ett pucko som slänger ut lakan överallt??!! ;)Knasig tjej du har!Idag är det fredag, gud va skönt, är helt färdig... Undrar om min älskling lagar lasange ikväll, eller kanska tacos ;)

2007-10-05 @ 06:22:57
Postat av: anna

svarar här på dina kommentarer från bilddagboken.. :) ska försöka ta lite kort på kosmos och mio nästa gång så du får se! jo. elin och amira är ihop.. :) dom har vart ihop lika länge som oss, typ två månader mer tror jag.. haha, ja vilda kanske är lite lik mig. :D det är ju liiite kul! men sen när hennes hår blir ljust och hennes ögon blåa kanske det inte är så längre. :P kram!

2007-10-08 @ 08:29:54
URL: http://troppanol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0