diverse.

ytterligare en ny vecka.
helgen har bara sprungit förbi.. fattar inte vart den tog vägen.. förmodligen gick det så fort för att vi var barnvakt hela lördan, åt mina små prinsessor *saknar er hela tiden* puh.. inte för att dom är några jobbiga barn på nåt vis, supersnälla och lydiga, men ändå.. att man kan bli trött efteråt??
Satte mig ner i soffan när vi kom hem och pang sa det så var han här.. John Blund. Inte så smart att sätta sig ner i soffan när man hållt igång hela dan, men ändå =P

Igår var det städning av 375liters karet + snäck-dödar-medel. Vissa dog, vissa inte. skit oxå. Vill inte ha dom jag inte "fixat fram" själv. =)

Idag blir det nya inköp.. 4st svärdbärare blir det.. attans vad snygga dom var.. hälften rosa och hälften vita..det rosa var nästan neon aktigt till färgen, så det så.
Dom köper Nettis♥ på vägen hem från jobbet.. :P bild kommer senare, även om ni inte vill se.haha.

Köpte mig faktiskt en ut-tunnings-sax igår när vi var på Eko.. och Nettis tog och tunnade ut mitt hår.. man har ju för fan en jävla hästman till hår.. men nu är jag lite mer flint. haha.

*********      *********      *********      *********      *********

22:13


Fick inte till så bra bilder .. svårt att ta på fiskar.. dom har en tendens att inte vilja vara still  men men...

<-- honan till vänster, hanen till höger  ->

Kommentarer
Postat av: Henrik

Fina fisken.. Nu får vi allt hoppas att du får bukt med de sniglarna du inte ville ha kvar..

2007-10-23 @ 07:51:11
URL: http://mrbamze.blogg.se
Postat av: Fredde

Haha fånga fiska på bild :D

Hur många försök behövdes det ??

2007-10-23 @ 13:19:19
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: anna

herregud.. jag kommenterar när jag känner för det.. :P men jag har ju lovat att skärpa mig! jo, dom är i ullared nu! linda ringde nyss. :) får la se hur mkt dom kommer hem med. jag tror minsann att mormor och morfar i thn kommer köpa en del åt våran tjej. :D du med dina fiskar alltså!!! hur många har du nu?? och jaa.. man blir jävligt trött av barn. :P vet när vi har varit med lindas tre syskonbarn en hel dag.. då är man trött!! men underbara är dom så det väger upp en hel del! idag kommer kerstin, mari och theo hit. vi ska köpa presenter till theo.. han fyller ju ett på fredag! vill du plugga åt mig förresten?? :D kraaamm!

2007-10-24 @ 10:09:21
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Säger som Anna! Du och dina fiskar :=) Vill med ha nya fiskar..men dom dör ju hela tiden. Kan du lite lägga upp lite bilder på dig och annat kul. Du har ju en digitalkamera nu... vill se bilder ;=) puss på dig

2007-10-24 @ 14:34:53
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0