förbannade john blund..

då var det dags igen.. för en natt då man inte kan sova.. eller ja.. jag har sovit i 40 min.
Var skit trött när jag slutade läsa runt 1-tiden.. men redan vid 1.50 vaknade jag igen.. har sen dess legat och vänt och bökat och tyckt det varit kallt,,sen varit varmt och inte kan jag somna. Oj, hela 50min blev det ju till och med.
Orkade inte ligga och krångla mer så det var lika bra att gå upp.. så slipper jag störa Nettisens♥  sömn oxå. Men hon vaknar ju inte ens om det vore jordbävning *ler* men ack söt!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

I natt ska jag ligga tätt intill dig, snutta i din nacke o hålla om dig hårt, då sover du gott :)
Inga ord i världen kan beskriva min kärlek till dig, du är det bästa jag har! Jag älskar dig min underbara flickvän!!

2007-11-02 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0