...

hela veckan har man varit inne hos grann-tösa minst 2ggr om dagen och gett Pepsi pojken sina mediciner ..
dränaget är borta, gick smärtfritt att dra ut när han sov .. han märkte inte ett skvatt.. =) och imorrn ska stygnen tas oxå.
vad har annars hänt i veckan? *fundera*
just det.. vart på jobbet = IKEA.. möte med personalansvarig, min gruppchef o f.kassan.. vi planerade min arb.träning. Känns riktigt bra och jag är super sugen på att börja jobba.. blä.. vill inte arb.träna först, men jag VEEEET, det är en process man måste gå igenom och jag vet att det är rätt för mig att börja så. Men det är ju JAG som känner att denna gången kommer det att funka. Det är på mitt intiativ den här gången, inga pistolhot mot huvet om att jag m å s t e börja.
Skitsamma, visst, jag kan arb.träna ett tag, sen ska jag rulla in pengar igen. *skratt* så det lät.
Den 4e jan börjar jag iaf, samma tid, samma kanal, innebär att jag börjar morgonvecka, så 5.30 kommer jag. Den kära väckarklockan kommer ringa vid 4.15.. gudars så det låter, mitt i natta. =) får nog vila middag sen dom första veckorna *skratt* det är iof bara 3-4 timmar / dag, men det är i n t e roligt när man går upp vid den tiden... men jag längtar.. ja.. faktiskt.. jag lääängtar. Kanske inte tills klockan ringer men tills jag är igång igen.. *high five*

Imorrn är det "stora dagen" .. ni som vet vad det handlar om .. plus ni andra, ni kan ju
be alla böner,
hålla alla era tummar
plus
andras tummar,
tänk mig,
tänknettan,
tänkOSS.
För att citera Kishti, det kan bli ett jävla Hallelujah moment...

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Fan vad gött! dags att börja jobba igen :=) Vart ligger radhuset ni har bjudit på då?

2007-11-26 @ 15:58:31
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0