budgivning.

jahopp, jahopp, jahopp.
Då sitter man och budar på lägenheten man så gärna vill ha! =)
Mäklarn ringde igår vid 14 tiden och sa att det var vi och en budgivare till som var intresserade, så det var bara att köra igång en budgivning och som oftast, högst bud vinner.
Så jag fick börja, la mitt startbud på X antal kronor, han registrerade det och skulle återkomma.
Efter ca 20 min ringde han igen och då hade dom ökat upp lika mycket, så det var bara att fortsätta, men IMORGON säger stollen då.. för dom andra som var med och bjöd skulle åka bort under gårdagskvällen så dom var inte anträffbara förrän vid 20 tiden på kvällen igen och då tyckte mäklarn att det var lika bra att fortsätta budgivningen dagen efter. *suck* så då fick man inte veta igår heller, utan sitter här även idag med nerverna på helspänn och är beredd på att telefonen ska ringa =) Får väl se hur det går.. uppdatering sker ikväll =P

Annars idag, .. jo, ska till banken kl 13, ordna det sista och jag ska skaffa konto i Jönköping o sådär.. haha, möjligt att jag har kvar kontot hemma i min lilla by.. haha.. men nu så.. nu tar jag tjuren vid hornen och förflyttar det till Swedbank i Jönköping ist =D

Sen är det tvätt och städning idag oxå.. det måste ju se någorlunda ut här.. plus att man fyller år imorrn så man vet ju inte om det dyker upp nån. Familjen ska fira mig och syrran ihop i år har vi bestämt, vi fyller ju med bara 3 dagars mellanrum.. så firandet tar vi den 9e dec..

Sist men inte minst. GRATTIS TILL FREDRIK OCH ANNCHA SOM FICK EN LITEN SON 22.30 IGÅRKVÄLL


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej.. Tänkte bara säga grattis.. LeR

2007-11-29 @ 20:15:41
URL: http://mrbamze.blogg.se
Postat av: Anna

GRATTIS igen. :D jag vill se vart ni ska bo! vikken sida ska man gå in på?? eller det kanske tagit bort nu när det blivit en köpare.. hehe

2007-11-29 @ 20:18:16
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Tack! :=) Hoppas du bjuder på nybakta bullar när vi kommer och hälsar på erat nya hem sen till våren :=)

2007-12-07 @ 18:52:07
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0