vart är nettan? +svart grus.

Jag förstår inte hur mina pissar kan ha blivit som dom har. Det är helt sanslöst hur mänskliga dom är!! Ni som har träffat dom flera ggr och ja, även du som levt med mig.. vet ju hur dom är.
varje dag kl16:10 flyttar Saga och Kajsa sig till hall-mattan och tittar på dörren för dom vet att mellan 16:10-->16:25 så kommer nettan. Det är samma visa varje dag. Helt sanslöst. Hur kan dom känna på sig vad klockan är liksom? Förstår inte. Men attans vad charmigt det är. Det är mina söt-tjejer det! *love* ♥♥



Dagen annars? .. jodå.. varit fullt upp. Kaninburar har rengjorts helt. Det har tvättats och det stora akvariet har äntligen fått sitt svarta grus. Attans bananer vad snyggt det blev + lite mera växter! Tjolaho!



Igår var det middag hos mamma ♥ kl 14. Fick sill och potatis *mums* till efterrätt var det jordgubbar&vaniljsås äckligt gott var det. Hmm.. kan man säga så? Äckligt gott? .. Äsch.. det var VÄLDIGT gott iaf! Tack mamma!!
Oj, höll på att missa.. men vi fick kladdkaka till eftermiddags.kaffet sen oxå! Sablars! riktigt mums var alltihopa. Plus att "mamma-saknaden" minskat liiiiiite iaf. Men den kommer nog snart igen.. som den alltid brukar ;)
Älskar dig mamsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0