nytt i håret

fick lite halv panik när jag såg hur tråkig hår-färg jag hade.. så när jag ändå var på Eko igår så köpte jag ny sling-färg. blev riktigt bra faktiskt.. måste bara platta håret oxå.. la mig med blött hår igår och ni som känner mig vet hur jag ser ut dagen efter då .. haha. Blev bra iaf! Tack älskling för hjälpen i 3timmar ;)



***

Köpte en liten present till flickan min igår. Hon är ju besatt av Anki. Den där ankan i anki och pytte.

        tyckte hon var söt  *fniss*

***

Imorrn kommer han hit från Nässjö som köpte mina grodor..han hade lite svart grus till mig.. eller alltså till akvariet då :P snyyyyyyggt med svart grus. ;)
fick mera fiskbebisar inatt.. *suck* nu börjar det verkligen bli fullt .. nä.. nu överdrev jag.. men det börjar bli mycket fisk.. men alla bebisar överlever väl inte.. brukar inte vara så iaf =/ tur vi har köpt ett akvarie till.. *host* jaaa, jag veeet, jag är knäpp.. men denna gången var det bara ett liiiiitet akvarie så ynglen slipper käkas upp hele tin..

    

***

uppdatering sker ikväll på nya hårfärgen, för anna är ju så jävla nyfiken..  ;)

***

eftersom vissa personer är så nyfikna så kommer det här nya bilder på slingningen :D

   
- Nå.. blev det bra? -

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Testar att kommentera igen... :)

2007-06-13 @ 08:24:27
URL: http://blogg.se
Postat av: jag

nu testar jag oxå.. *förgrymmad*

2007-06-13 @ 12:39:23
Postat av: Jernhagen

Håller med dig om svart grus! Det är jävligt snyggt! Snygg du blev i håret med! puss på dig

2007-06-13 @ 12:46:22
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Anonym

ggg

2007-06-13 @ 14:49:19
Postat av: jag

NU DÅ?????

2007-06-13 @ 14:50:51
Postat av: Anna

Nu ska vi se!

2007-06-13 @ 15:08:08
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: Anna

det funkade. :D

2007-06-13 @ 15:08:34
Postat av: jag

men fan vad konstigt!!!! jag blir störd på det här! ..

2007-06-13 @ 15:09:33
Postat av: Anna

jo, hon kom ju rätt mkt tidigare. som att linda skulle föda om tre veckor. hjälp! :P hur mkt vägde hon och hur lång var hon? om du minns.. nyfiken! stress och skit påverkar ju magen mkt också ja.. lite orolig för linda.. hon är så trött!!!

2007-06-13 @ 15:14:53
URL: http://abstrackt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0