nämen ojdå.

får väl börja med att berätta om fredagen i korta drag. Eftersom det var som vilken dag som helst så hände det inte värst mycket. Nettan jobbade till 17,åkte sen en sväng och handlade lite .. behövde rengörings-grejs till akvariet och sådär. På djurmagasinet hade dom marsvins bedömning? =/ och vad bedömer man hos ett marsvin? blev lite fundersam där bara.
Kvällen avrundades med en "safari-tur". Ja, det är möjligt att vi är knäppa, jag och min fästmö ♥. Men vi åker iaf en special designad tur vissa kvällar och kikar efter rådjur och andra vilda djur. *garv* när man berättar det så här, så låter det helt sjukt, men så är det iaf. PLUS att det är sååå fint där och många kort blir det.
Men vi hade lite otur igår..när vi kommer till en stor åker så är bonnen ute och gödslar precis där. och jävlar i min låda vad det LUKTAR starkt och nästan fräter i näsan. Jag fick hålla för näsan, och nettan höll på att köra av vägen då hon skulle hålla för näsan samtidigt som hon körde bilen. *asg* lustigt värre blev det.

Väl hemma blev det prat med mammsen ♥ i tele som tyckte det skulle bli jättemysigt att vi kom och hälsade på henne på söndag. Var längesen vi var hos mamma Kristina nu. *sakna*

Kvällen avslutades med en film "Underbara älskade" . Det var en sorglig film, men bra!!! sevärd! + att Michael Nyqvist inte är dålig i många av hans filmer. Duktig pojk!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha... Ja va ska folk tro om oss, åker o letar rådjur sådär ;) Snart ska vi åka o fiska oxå, för det kliar i fingrarna på min älskling... :)

2007-06-16 @ 15:17:37
Postat av: anna

mmm.. skitjobbigt att va så rädd!! :( hatar det.. men folk borde verkligen fatta att dom ska ha sina hundar kopplade liksom, är dom kopplade är jag inte alls lika rädd!!!! men grannarna har två pitbulls som jag åkte tillsammans med i hissen idag. bra va? :) haha! klart jag hittar på egna ord. :D det visste du la redan? :P men jag vann ju faktiskt ganska nyss ändå.. hahaha! *kraam*

2007-06-16 @ 18:00:27
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

haha.. ni är verkligen söta med era safariturer!! :) det låter mysigt faktiskt. och jaa.. den filmen är bra!!! såg den på bio faktiskt. sorglig ja, men hon e rätt snygg. :D

2007-06-16 @ 18:02:04
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

fiska och safari. :) tur ni gillar samma saker iaf! oh, mysigt med mamma. hälsa från troppen! kram!

2007-06-17 @ 12:02:44
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

har inte nettan nån blogg eller hemsida eller nåt??

2007-06-18 @ 13:41:46
URL: http://abstrackt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0