jag klagar inte..

 det är bara det att det är så helvetsius varmt.. takfläkten går på högvarv, golvfläkten går på högvarv.. men tror du att det svalnar av ?? neeej.. det gör ju inte det. Jag säger som Tony:
 I sån här värme ska man antingen ligga på stranden och sola, eller så ska man vara inne och dricka kall öl...
Det finns bara dom två alternativen.

Snart är det tvättid.. sen kommer flickan hem.. blir nog slött idag.. vi har inget inplanerat iaf.
Imorrn och söndag blir det Västersjön ..måste få lite färg nu.. tycker inte om att blända folk när jag går utanför ytterdörren ;) kanske blir årets första dopp oxå? ja, jag vet, jag är väl liiiiite badkruka då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0