flytthjälp

då var man uppe med tuppen idag oxå. Jaja, tänker ni som känner mig nu för ni vet att jag i stort sett kan sova hur mycket som helst och att jag är extremt morgon-trött. Dom som fått ta mest av mitt morgon-humör genom åren är väl först och främst mamma ♥, under alla åren man bodde hemma.. sen blev det väl troppen som fick ta några smällar oxå, hon var ju morgon pigg den där hurtbullen =P efter det har man väl hållt käft istället på morgonen eller hittat "likasinnade" som sovit lite längre än 07.30 på helgerna. Tji fick du för den troppa-knoppa! HAHA  =P

Snart ska vi iväg och vara flytthjälp till M & I. Dom beger sig från Hkva till typ Gräshagen. Dom har inte så mkt bröte så det kommer nog gå relativt fort tror jag minsann..därav varför vi är uppe med tuppen. Eller i skrivandets stund, jag och pissarna.. Nettans klocka ringer först om 12minuter ..

Mitt liv är lite kaotiskt just nu.. för datorn strular HAHAHA, pfff ja, skratta ni era bastards, men det är jobbigt ju =P
Den hittar inte min ena hårddisk sen jag installerade vista.. grr.. eller hittar gör den men får inte upp den i utforskaren.. jaja.. orkar inte förklara .. jag ska lösa det idag iaf.. har fått massa guidning i hur man fixar detta UTAN att formatera disken.. har ju liksom 400GB där på som jag inte vill bli av med.

Hyffsat bra flytt-väder iaf. Lite duggregn och svalt. Massa jobbigt att kånka och stånka när det är 30+ och strålande sol. Nu får man jobba sig varm istället.. men det är la inga problem när man är flytt-"karl" .

Puss och kram och nyp i stjärten.


Kommentarer
Postat av: anna

det är bra att du mår bättre! :) klart man inte ska ha för många svackor.. men några måste man ju få ha!!! annars e man ju inte människa. haha.. är inte du morgonpigg menar du? det är nog fan bara jag i hela världen som är det .. :D känns det som ibland iaf. fast linda e rätt pigg på morgonen nu när hon e gravid. det gillar jag. :D eller pigg och pigg.. hon vaknar tidigt iaf! gick det bra att flytta folket då?? många trappor?

2007-06-30 @ 23:41:57
URL: http://abstrackt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0