en liten blomma&svart sand

har varit en slö dag.. inte hänt nåt vidare mycket.
suttit vid datorn och grejat med hemsidan en hel del och ÄNTLIGEN fått det till att fungera när man ska kommentera i bloggen och nu funkar det,  så nu gäller det speciellt för anna och freddie att kommentera jävel, för ni ligger lite efter ;)
kärestan ? har så ont i sina fötter .. hon står ju upp hela dagarna på jobbet och har nu jobbat 12timmars pass i 3dagar, stackars liten. Och inga bekväma arb.skor har dom heller, träskor liksom .. pyttsan. Dumma företag. Tacka vet jag våra fina stålhätteskor på IKEA *skratt*

***

Idag införskaffades det nya svarta gruset till "lilla akvariet" .. blev snyggt... Ja, du ser ju på bilden.. =)
     
  

                                                                                            duger det? =)

***
När jag åkte förbi a6 så kände jag att jag måste köpa blommor till kärleken min, var länge sen hon fick blommor av mig..
Älskar dig såå!!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja fanken va bra det blev med det lilla akvariet! Min tjej fixar allt ;) Gullig är hon med som köper blommor till mig! Tack!! Nu ska man iväg o jobba igen, undrar hur länge det blir idag :/ Puss på dig tjejen min!

2007-06-15 @ 06:28:47
Postat av: anna

haha.. jag vet! jag va nog inte riktigt frisk igår angående bloggandet. :P ska försöka skärpa mig och blogga betydligt fler gånger idag.. haha!

2007-06-15 @ 09:55:56
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: Unnarydaren

Men hallå där,detta var allt ett bekant nylle,nu tror ja snart hela industriområdet bloggar loss
:-)
Hoppas allt e bäst med dig i sommarsolen....

2007-06-15 @ 10:25:15
URL: http://unnarydaren.blogg.se/
Postat av: anna

haha, jag skrev änna lite fel där.. ;P matbarnstolsdyna skulle det liksom stå. men orkar icke ändra nu! liiite fel får man skriva.. :D jo, himla skönt att allt e bra med linda och bebis.. !! det är det viktigaste. kram!

2007-06-15 @ 18:40:49
URL: http://abstrackt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0